Tipuri de evenimente

Evenimente – Rezervare

0268231810 / 0757165458

Conferinte

Sala de conferinta are 100 de locuri si este dotata cu echipamente moderne necesare pentru sustinerea oricarui eveniment organizat. Va punem la dispozitie video proiector Flipchart, ecran proiectie, Wi-Fi, servicii de cofee break si meniuri variate. La cerere, mesele vor fi aranjate dupa dorinta dumneavoastra. In pauze va puteti bucura de linistea din mijlocul naturii si de privelistea minunata a masivului Bucegi.

 

Acordam mare importanta tuturor evenimentelor si suntem alaturi de dumneavoastra pentru reusita acestora. Fie ca este vorba de un training, curs, workshop, team building, sedinta de management, lucru de proiect etc, suntem alaturi de dumneavoastra. Va asteptam!

Team building

Organizam activitati de team building. Dispunem de un hotel de 32 camere cu capacitate de 75 locuri cu posibilitate de suplimentare a locurilor cu 16 paturi de o persoana, sala de conferinta dotata cu echipamente necesare, sala de fitness, sauna, tir cu arcul, biliard, tenis de masa, carti, remi, vizionare filme/meciuri, activitati in aer liber si drumetii.

 

Va punem la dispozitie meniurile variate si coffee break. La cerere putem aranja mesele pentru tipul de eveniment organizat.

Nunta

Oferim locul perfect pentru o nunta ca in povesti! Alegeti tipul de sala potrivit in functie de locurile necesare si va stam la dispozitie cu serviciile noastre. In functie de buget, puteti alege una din meniurile noastre pentru o receptie de neuitat.

 

La cerere, vom aranja sala in functie de dorinta dumneavoastra.

Doresti sa organizezi un eveniment?

 

Pentru orice intrebare in legatura cu serviciile noastre va rugam sa ne contactati!

 

 Numar telefon: (+)40 268 23.18.10

Contact

Botez

Botezul este una din cele mai minunate evenimente din viata oricarei persoane, si noi ne dorim sa fim alaturi de dumneavoastra pentru organizarea unei petreceri frumoase. Dispunem de sali si terase potrivite pentru botez, iar in functie de perioada anului putem organiza petrecerea dumneavoastra si pe terasa cu bufet suedez.

 

Va punem la dispozitie meniurile noastre si servicii de coffee break . La cerere putem aranja mesele in functie de locurile necesare.

Petreceri de firma

Orice leader stie ca angajatii sunt pe primul loc. Doresti sa organizezi o petrecere pentru angajatii firmei tale? Max International dispune de spatiile potrivite pentru orice tip de petrecere, iar vara putem organiza petreceri pe terasa de la etajul 2 a complexului cu o panorama superba de unde se pot admira Cetatea Rasnov si muntii Bucegi.

 

Oferim meniuri si servicii de coffee break, iar la cerere, sala va fi aranjata in functie de locurile necesare.

Majorate si zile onomastice

In functie de numarul de invitati va oferim una din cele 3 sali de evenimente, clubul sau una din terase, in limita bugetului dumneavoastra. Totodata oferim si meniuri variate cu cele mai gustoase bucate romanesti si internationale pentru o petrecere de neuitat.

 

La cerere, vom aranja mesele in functie de dorinta dumneavoastra.